Rainy day, but my day

21 de ani, mesaje și telefoane de ” La mulți ani!”,  zi ploioasă,  salon Kameea Concept, poze într-un parc ales la întâmplare, mult frig, câteva emoții deoarece acestea sunt primele fotografii cu mine pentru blog, ieșire la prânz cu un om drag sufletului meu, întoarcere acasă, machiaj, coafură, haine și momentul în care am fost asaltată, mai bine spus, plăcut surprinsă de prietenii mei, care înainte de club, mi-au făcut o surpriză adorabilă, cu un tort pe măsura și multe cadouri, iar apoi party and dance în Mojo. Cam aceste lucruri mi-au împlinit ziua!

1 2 3 4 5 6 7 8 IMG_467321 lma

În primele poze port: palton H&M, jachetă army Pull&bear, camașă H&M, colier Zara, blugi vintage, bocanci Stone Creek.

În ultima poză port: sweatshirt Zara, colier Zara, fustă piele ecologică H&M, bocanci Stone Creek


2 gânduri despre “Rainy day, but my day

  1. 🙂 ai un follow din partea mea! is foarte curioasa ce urmeaza sa postezi! mult succes si la cat mai multe post-uri!
    p.s La multi ani!!! 😀 (cu intarziere 😛 )

Lasă un răspuns

