Spring is back

Mă bucur foarte mult să văd soare afară atunci când mă trezesc. Același sentiment l-am avut și astăzi și am hotărât că o cafea în parc, cu o bună prietenă, e perfectă. Zis și făcut! Sper ca de acum încolo vremea să fie mai caldă și să ne permită mai multe culori îndrăznețe pe care nu le-am purtat în iarnă! Apropo de culori, azi am combinat două nuanțe care arată foarte drăguț împreună: vișiniu-mov și portocaliu-corai, lângă care am adăugat nelipsitul negru și albul.

O primăvară liniștită, fericită și senină și să vă bucurați de tot ce vă oferă ea! Vă pup! 2 3 4 5 8 9 10 11 12 13 15 14Am purtat: palton tip sacou – Lashez, sacou – H&M, tricou negru – Loft, pantaloni piele ecologică – H&M, bocanci – Stone Creek, eșarfă- primită cadou, geantă – Stradivarius, brățări aurii – ASOS, brățară corai – H&M, colier – Zara, ochelari de soare – H&M, ceas – Timex.

3 gânduri despre “Spring is back

Lasă un răspuns

