Boyfriend Jeans

Tocuri sau teniși? Asta a fost întrebarea cu care mi-am început dimineața de duminică. Am ales tenișii, blugii boyfriend, o cămașă, un pulover și un sacou-palton pentru o ținută mai comodă, perfectă pentru Cloud No 9, un târg cu haine, accesorii și încălțări îndrăznețe, stylish și foarte chic.

Înainte de un fresh și puțină plimbare, am mers la acest eveniment, unde am întâlnit oameni foarte trendy și extrem de comunicativi. Printre aceștia se afla și Dana Rogoz, pe care o ador, cu colecția ei de genți Moon. Dana Rogoz m-a impresionat prin dorința ei de a comunica cu toată lumea, dar și prin faptul că este o persoană caldă, deschisă și drăgălașă. Nu ai cum să nu o observi!

Din păcate nu am achiziționat nimic, însă m-am decis la o geantă Moon, pe care Dana mi-a descris-o în detaliu și care este foarte practică, dar și la o pereche de pantofi pe care îi voi comanda în curând. Vor apărea într-un post viitor!

1 2 3 5 6 7 9 10 11 12 13 14 15 16 18 19Am purtat: teniși Converse, boyfriend jeans Zara, cămașă H&M, pulover H&M, eșarfă Pimkie, sacou-palton Lashez, inel H&M, colier șarpe Accessorize, ceas Swatch, geantă vintage.


2 gânduri despre “Boyfriend Jeans

Lasă un răspuns

