Heels make the difference

Astăzi a fost o zi destul de călduroasă, ceea ce m-a făcut să îmbrac o rochie de mult uitată în dulap. Pentru a fi sigură că mai seara nu o să îngheț, mi-am luat un pulover și niște cizme pe care le ador. Le ador pentru că le am de foarte mult timp și cred că vor fi în trend aproape întotdeauna, cum s-a întâmplat și în această perioadă. Am încercat să găsim străduțe frumoase pentru a face poze, am mers, ne-am plimbat, ne-am întors, ne-am tot gândit încotro să o luăm, însă din cauză că purtam tocuri ne-am decis tot la strada pe care am făcut fotografiile pentru articolul Boyfriend Jeans, pe care îl găsiți aici.

Sper la un weekend cât mai frumos, cât mai agitat, cu multe ținute chic, pline de feminitate și finețe și multe fotografii pentru voi! La mulți ani pentru 8 martie, să aveți o primăvară superbă! În seara aceasta vor reveni cu câteva idei de cadouri pentru voi, prietene, dar în special pentru mamele voastre! Vă pup!

1 4 5 6 8 9 10 11 12 15 16 17 20Am purtat: geacă piele ecologică Orsay, pulover H&M, rochie Boohoo, cizme Denis (All Shoes), curea subțire H&M, brățări Asos, inel Hippie Hippie Shake, plic Parfois.


Lasă un răspuns

