Black hat

După câteva zile în care nu m-am simțit prea bine și tot ce am făcut a fost să stau în pat și să beau ceai neîndulcit, care nu e tocmai preferatul meu:( , azi m-am hotărât să ies să iau o gură de aer. Am stat  la o vorbuliță cu Andreea, o prietenă, apoi am făcut câteva poze pentru voi (din cauza faptului că starea fizică nu mi-a permis să ies, nu am apucat să mai postez), iar mai apoi am mers prin magazine și mi-am achiziționat o rochie foarte drăguță. Sper să vă placă acest post! Să aveți o săptămână cu mult stil în continuare!

Vă pup,

Lori

3 4 6 7 8 10 11 15 16 17

Am purtat: geacă jeans H&M, cardigan H&M, maiou H&M, pantaloni Zara, bocanci Stone Creek, pălărie H&M, eșarfă Pimkie, inel Moa, ceas Timex.


Lasă un răspuns

