Black and white

Vara a venit deja, azi asta ne-a demonstrat vremea. Extrem de cald, lumea îmbrăcată cât mai lejer și terasele pline ne amintesc deja de vacanță. Bucureștiul e împânzit de relaxare și oameni doritori de distracție. După ce am trecut puțin prin Sephora și mi-am luat niște produse despre care am auzit ca ar fi foarte bune (am să revin cu un review în ceea ce le privește), am zăcut la un cocktail cu Raluca și am pus la cale plecarea acasă, la Botoșani, dar și cum ne vom petrece timpul acolo. Astăzi am purtat o fustă Asos, foarte dragă mie, cu imprimeu tablă de șah. Sper să vă placă! Un weekend perfect!

Vă pup,

Lori

4 5 6 7 8 11 12IMG_5712Am purtat: teniși Converse, fustă Asos, tricou Loft, sacou H&M, geantă Stradivarius, lanț Asos, brățară Accessorize, inel H&M, ceas Timex, ochelari Polaroid.


2 gânduri despre “Black and white

Lasă un răspuns

