Little things

Sper că ați avut parte de un Paște perfect, alături de oameni dragi! Eu am fost la Botoșani, după cum vă ziceam într-un post anterior. Acasă mă așteptau ai mei, dar și Ollie cu puiuții, de care m-am îndrăgostit instant. Acasă lucrurile erau fix așa cum le-am lăsat, miroseau la fel și se simțeau la fel și asta m-a făcut să mă relaxez total, să uit pentru câteva zile de agitația din București și să mă bucur din plin de timpul petrecut acolo. Am hotărât să renunț pentru moment la laptop, telefon, facebook și să stau mai mult cu cei dragi, însă recunosc că mi-a fost dor să scriu pe blog, să mă bucur atunci când văd că oamenii apreciază ce fac eu aici. Pe lângă statul cu familia și cu drăgălășeniile, am ieșit cu Raluca, am fost la cafeneaua noastră preferată încă de pe vremea liceului. Are deschidere spre un parc micuț, ceea ce face ca liniștea să te învăluie. Am stat la aceeași masă și am zis „Luăm un moccacino?”, răspunsul a fost desigur „Da! E ceea ce bem de obicei!” și apoi ne-am bucurat una de prezența celeilalte. Aseară am fost la un grătar cu o mulțime de oameni, mulți amici, ne-am întins la povești și la câte un pahar de vin și azi am făcut interminabilul drum spre București. Cam așa au stat lucrurile în mini vacanța avută, plus răsfățul culinar de care am avut parte cu toții.

Acest post va fi atipic, diferit de posturile cu care v-am obișnuit, pentru că pozele nu vor fi cu o ținută, vor fi fotografii relaxante, cu alte activități, ființe, oameni care mă înconjoară. M-am decis să fac o categorie în care articolele nu vor fi numai cu haine, beauty și alte lucruri legate de modă, tocmai pentru a vedea și o altă parte a mea.

Sper să priviți această idee ca fiind una bună și să vă placă!

P.S. Nu voi renunța la postările obișnuite, dar ideile noi sunt bine venite, zic!

Kisses,

Lori

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10Photos by Narcisa Ichim

1 2 3 4 5Photos by Ramona Ilucă


Lasă un răspuns

