White mood

După o vacanță plăcută cu multă odihnă, dar și distracție, am ajuns în București. Zilele astea m-am ocupat de proiecte pentru facultate, că tot vine sesiunea, dar hai să vorbim despre lucruri mai frumoase. Fetelor, azi când stăteam și vorbeam vrute și nevrute cu Andreea la un rose, am realizat că ar trebui măcar o dată pe săptămână să ieșim cu oameni dragi nouă, să comunicăm cât mai mult cu ei și să ne distrăm. Dacă aveți prieteni diferiți ca personalitate, care nu s-ar înțelege perfect dacă ar sta la aceeași masă, e și mai bine, ieșiți mai des, cu fiecare în parte, așa posibilitatea de a cunoaște oameni noi crește, ceea ce e foarte bine pentru voi ca persoane, zic. Sper să reușesc să pun și eu asta în practică! O sâmbătă cu mult dans, oameni frumoși, ținute reușite și o atitudine perfectă!

Kisses,

Lori

IMG_5829 IMG_5830 IMG_5831 IMG_5832 IMG_5834 IMG_5835 Am purtat: cămașă H&M, jeans Zara, teniși Converse, colier Parfois, inel H&M, ceas Timex, ochelari de soare H&M, geantă vintage.


Lasă un răspuns

