Franjuri

Deși sunt răcită și era extrem de cald afară, am ieșit puțin din casă și am făcut câteva poze care sper să vă placă! L-am luat pe Dani, am mers în căutări de străzi drăguțe și goale, fără freamăt de oameni, fără mașini care claxonează în neștire. Greu de găsit! Cred că am să încep să fac fotografii și în locuri aglomerate pentru că unele pot fi chiar frumoase.  În goana nostră, cerul a început să se întunece, vântul să bată, oamenii să fugă spre metrou. Acea agitație de dinaintea furtunii, pe care eu o ador.

Kisses,

Lori

2 4 5 6 7 10 12Am purtat: pulover H&M, tricou Mango, pantaloni scurți Boohoo.com, bocanci StoneCreek, geantă Asos by Mischa Barton, brățări H&M, ceas Swatch, colier Stradivarius


Lasă un răspuns

