Summer walk

Am terminat cu sesiunea, ieri am avut ultimul examen, deci vara a început și ne vom  „vedea” mult mai des aici.  Acum putem să ne bucurăm de  timpul liber, pe care să îl umplem cu ceea ce ne place. Vară, soare, mare, ieșiri, plecări, râsete și mult spa, așa sper să fie vara aceasta.

1 2 5Pentru această zi am ales un sacou/vestă Zara pe care îl ador, mai ales ca e alb și e perfect pentru căldura de afară, la care am adăugat niște pantaloni scurți, un top bej și niște sandale elegante, dar confortabile.
6 8 10 11 12 Ca accesorii, nelipsitul colier pe care îl putem asorta la orice ținută pentru un plus de feminitate, ochelarii perfecți pentru zilele caniculare și două brățări abia achiziționate.14Sper să vă placă !

Vă pup,

Lori

Am purtat: sacou Zara, top Pimkie, short jeans H&M, colier Parfois, brățară albastră Parfois, brățară aurie H&M, ceas Timex, sandale NineWest, clutch bag primit cadou, ochelari Polaroid.


Lasă un răspuns

