Black dress

O limonadă, mult mers pe jos și o companie plăcută mi-au făcut seara mai frumoasă. Am purtat o rochie pe care mi-au cumpărat-o de câteva săptămâni, însă pe care nu am apucat să o scot în lume, sacoul alb și tenișii preferați, pentru că îmi place comoditatea. Ador tocurile, pantofii aceia frumoși în diferite culori care fac diferența cum am spus într-un post anterior, însă azi am mers prea mult și am preferat ceva mai confortabil.

IMG_6728 În timp ce vă scriu ascult Seal- Kiss from a Rose. Ah, ce melodie frumoasă, perfectă pentru a o asculta înainte de somn! IMG_6732 IMG_6733  O noapte plăcută vă doresc și sper că vă place acest outfit!IMG_6734 IMG_6735Am purtat sacou Zara, teniși Converse, rochie Pull&Bear, ceas Timex, geantă Vintage.

Love,

Loredana


Lasă un răspuns

