All denim

Îmi place foarte mult să mă plimb pe străzile mici, pline de amintiri din Botoșani, să merg în cafenelele preferate, unde au avut loc atâtea momente frumoase. Aseară am ales pentru o astfel de plimbare o ținută all denim. Mi se pare extrem de sexy purtată într-o seară de vară călduroasă.

1 4 Am ales două nuanțe de albastru diferite pentru că, sinceră să fiu, când eram mică uram acele costume de blugi, urâte cu care ne îmbrăcau părinții, mai mult forțat decât voit.:D5 6 7 8 Ca accesorii am ales plicul vintage, un inel foarte interesant de la H&M, un colier care pare brodat, foarte drăgălaș și nelipsitul ceas.9 Teniși, teniși și iar teniși! Pentru că îi ador. 11

Sper că vă place acest outfit!

Vă pup cu drag,

Lori

Am purtat: cămasă Stradivarius, jeans H&M, teniși Converse, colier Parfois, inel H&M, ceas Timex, plic Vintage

Photos by Dani. Merci


Lasă un răspuns

