Sibiu day 2

A doua zi petrecută în Sibiu ne-a prins mult mai odihniți, plini de viața și dornici să vizităm tot ce ne iese în cale. A fost o zi superbă, începută cu un latte de dimineața, apoi poze, mulllteee poze, vizite la muzee și bineînțeles Zara, my love! Mi-am cumpărat multe lucruri frumoase, pe care le veți vedea pe blog în viitoarele posturi.

Despre Sibiu am zis cam tot ce am avut de zis aici și rămân la aceeași părere: este un oraș care m-a impresionat! Vă las pozele ca dovadă!

Pentru că e ziua ei astăzi să îi urăm la mulți ani, Simona dragă! Să fii fericită!

25 26 28 30 31 32 33 35 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 54 55

Am purtat colier Bershka, cămașă H&M, pantaloni aici , teniși Converse, geantă Zara, inel H&M, brățară luată din Sibiu, ochelari Asos.

Good night ladies!

Don’t forget to like my Facebook page!

Love,

Loredana


Lasă un răspuns

