Summer time

Mai e foarte puțin până ce vara se termină și începe acea serie de ore petrecute la facultate, proiecte, cercetări și studiu intens pentru licența – cel puțin în cazul meu. În general, lucrurile bune țin puțin, însă dacă sunt trăite intens, cred că ne rămân în minte pentru totdeauna. Pentru că timpul nu mi-a permis, încă nu am ajuns la mare vara aceasta, însă se va întâmpla și asta tare curând. Mi-am început dimineața prin a rememora zilele petrecute pe plajă. Cartea preferată, o pălărie mare pe cap și costumul de baie care să ne scoată în evidență pielea proaspăt bronzată întregesc perfect imaginea. Sună a relaxare totală, știu, mai ales că se aude marea și zgomotul pescărușilor, iar șezlongul din Vamă e mai mult decât confortabil!

Dacă ați mers deja la mare, pozele care urmează o să vă facă chef să o mai vizitați măcar o dată, iar dacă nu ați ajuns încă acolo, cu siguranță, în weekend veți simți toate acestea pe pielea voastră!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 17

Tumblr photos

Don’t forget to like my Facebook page!

Have a great summer!

Love,

Lori


Lasă un răspuns

