Wishlist and Chiara Ferragni

Toate cele care iubim fashion-ul, hainele, stilul și puterea de a te exprima prin acestea avem o grămadă de wishlist-uri. Fie ele cu produse de beauty, cu haine sau cu lucruri pe care vrem să le facem pentru noi. Sunt acolo, iar când ni le îndeplinim ajungem la o anumită satisfacție. Așa e și când îți achiziționezi articolele vestimentare pe care vrei să le vezi în dulapul tău. Da, noi fetele punem mult accent pe asta! Am avut o astfel de listă, însă am schimbat-o și am tot schimbat-o, dar am zis să vă arăt și vouă unele lucruri.

Din întâmplare am găsit pe anumite site-uri și m-am îndrăgostit de niște haine care au același design ca cele pe care le poartă una dintre bloggerițele mele preferate: Chiara Ferragni cu al ei blog The Blond Salad. De ce e printre preferatele mele? Simplu, pentru că e frumoasă, are o viață superbă și un stil aparte, de care personal sunt îndrăgostită. Căutam haine chic, mai pentru toamnă și realizam că le-am mai văzut undeva, descoperind ulterior ca pe blogul Chiarei. Sper să vă placă și vouă și să dați click pe place order!

Desktop16 Pe Chiara vine minunat, iar rochia e perfectă, scoate corpul în evidență. O găsiți aici .

Desktop17 Când am văzut această căciulă pe The Blond Salad m-am îndrăgostit și am fost surprinsă să o găsesc aici la un preț cât de cât ok.Desktop18 Pălăriile s-au purtat, se poartă și se vor purta, iar mie mi se par perfecte atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Pe aceasta o găsiți aici . Desktop20 Îmi plac și ai ei, dar și cei pe care i-am găsit aici.Desktop21 Sunt ușor de purtat, comozi și foarte frumoși. Încă de când am văzut prima pereche de bocanci care îți lasă la vedere puțin din picior, am zis ca îi vreau pentru mine. Îi găsiți aici .Desktop22 Maxi skirt mi se pare perfectă pentru vară, dar și pentru toamnă cu o geacă de piele sau de ce nu cu un sweatshirt, bocancii de mai sus și avem o ținută chic. O găsiți aici.
Desktop23 Sporty chic! Găsiți rochia aici.

Nighty night, ladies!

Don’t forget to like my Facebook page!

Love,

Loredana


Lasă un răspuns

