Military hat

Sunt de o săptămână acasă, în Botoșani și am avut parte doar de ploi si vreme urâtă de când am venit, de aceea și lipsa mea de pe blog. Am reușit ieri să o fur pe Raluca și am făcut niște poze pentru voi.

Despre outfit, multe de spus, blugii boyfriend și cămașa largă mi se pare că arată foarte bine împreună, iar de pantofi nu vreau să spun nimic mai mult decât că sunt noua mea dragoste :D. Am tot căutat lucruri stylish, iar acest tip de military hat mi-a atras atenția de ceva timp. Am accesat site-uri cu haine militare, vintage, dar nu am găsit-o pe nicăieri, însă am hotărât să îmi încerc norocul chiar în familie. Tatăl meu lucrează în acest domeniu și am zis că nu strică să-l întreb. I-am arătat o poză cu ceea ce vreau, iar reacția lui a fost una haioasă „Pot să îți fac rost! Mâine va fi a ta! Nu sunteți sănătoși cu moda voastră!” – râde.  A doua zi chiar a fost a mea și am purtat-o cu mare drag.

1 5 12 17 18 21 23 24 25 29 30Am purtat jeans Zara, cămașă Zara, pantofi Asos, clutch Parfois, inel H&M, ceas Timex.

Don’t forget to like my Facebook page!

Kisses,

Loredana


Lasă un răspuns

