Midi skirt

Midi skirt

Midi skirt! Cine nu iubește acest gen de fustă? E perfectă pentru toate anotimpurile, este foarte ușor de purtat și combinat, lejeră și foarte chic. Pentru că e în tendințe și pentru că va fi și în garderoba mea în curând, m-am hotărât prin intermediul site-ului polyvore.com să fac 3 ținute care să aibă în componență această fustă midi.
Prima ținută este potrivită pentru vremea care urmează. Am ales rozul pal al fustei în combinație cu cremul puloverului pentru a da finețe ținutei, dar și pentru a mai domoli puțin atmosfera aceea ploioasă de toamnă-iarnă. Pălăriile sunt printre preferatele mele, deci am ținut neapărat să apară și în acest outfit, mai ales că sunt perfecte pentru o vreme răcoroasă. Geanta e foarte frumoasă și pe lângă asta și extrem de accesibilă, am zărit-o deja în noua colecție H&M, iar despre cizme se încadrează perfect în această combinație.
A doua ținută este una potrivită pentru o ieșire glam cu fetele sau de ce nu cu iubitul! Culoarea topului și pantofii Christian Louboutin dau eleganță ținutei. Ca geantă aș fi mers mai mult pe un clutch, însă am rămas blocată pe această Michael Kors și nu am putut să o înlocuiesc, însă recunosc s-ar fi potrivit mult mai bine un clutch.
A treia ținută are ca piesă principală tot fusta midi și chiar dacă zile de vară nu mai sunt, am ales să fac o ținută perfectă și pentru acest anotimp. Bustierele de acest gen sunt mai mult decât superbe, ochelarii vintage dau un aer aparte ținutei, iar balerinii Zara sunt potriviți pentru o plimbare de vară.
Despre polyvore.com, auzisem destul de multe lucruri și abia în această seară l-am „încercat”. Din ce am descoperit pot să vă zic că este un site prin care poți descoperi haine frumoase, poți crea ținute și printr-un click poți ajunge pe tot felul de site-uri de pe care poți comanda ceea ce dorești. Deci un mare DA de la mine, tocmai pentru că pot găsi haine pe care le vreau mult mai simplu. Mă găsiți acolo cu numele blogului, mai exact fashiononoff.
Voi face o nouă rubrică pe blog cu ținutele pe care le creez pe polyvore, tocmai pentru a posta cât mai des! Postările nu sunt atât de dese pe cât aș dori, însă nu depinde doar de mine! Voi încerca să îmi fur mai des prietenii la poze!  Mulțumesc pentru că m-au ajutat până acum.
Sper să vă placă cele trei ținute și să purtați cât mai mult și în combinații inedite fusta midi!
Kisses,
Lori

Midi skirt by fashiononof featuring red high heel pumps

Cotton sweater
cichic.com

Temperley London evening top
$2,065 – temperleylondon.com

Honour black top
zimmermannwear.com

Coast midi skirt
$195 – coast-stores.com

H M black purse
$31 – hm.com

Yves Saint Laurent fedora hat
$865 – net-a-porter.com

Round glasses
etsy.com

Lasă un răspuns

