Lady in red

Is dancing with me, cheek to cheek. La melodia asta ma duce cu gândul rochia roșie Zara. Chiar dacă vremea nu prea ne mai permite, eu încă trag de ea și mai port rochii! Când am văzut-o pe umeraș între nenumăratele haine frumoase de la Zara, nu am putut să rezist să nu o probez și atunci m-am îndrăgostit, așa că e a mea acum.

DSC02713

Am asortat această rochie cu un sacou cu dungi verticale și cu bocanci. DSC02700 După ce am îmbrăcat această ținută, mi-am dat seama ca aș putea purta rochia cu un sweatshirt alb/crem și o pereche de teniși, ar arăta foarte cool. O să fac câteva poze și cu acest outfit și le voi compara, aici, pe blog. Înainte de asta, sper să vă placă ce am ales pentru postul de astăzi!

DSC02708 DSC02710
DSC02714

Vă pup,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!

Am purtat rochie, sacou Zara, bocanci StoneCreek, clutch Parfois, inele H&M, ceas Timex.


Lasă un răspuns

