C-c-c-curly

Așteptam de mult câteva ore de soare, mai ales că Botoșaniul nu este nici pe departe cel mai călduros oraș. Zilele astea ne-am bucurat de mult vânt, ploi și mult fum de țigară în localurile în care ne-am adăpostit. Eh, a venit și timpul lui, al soarelui zic, măcar pentru câteva ore.

O cafea, camera foto, noua ie și hai la poze! Sper să vă placă ce a ieșit!

2 3 De când cu blogul, descopăr noi străzi în Botoșani, chiar frumoase!4 5 Am tot căutat ii de am înnebunit, nici una nu îmi plăcea. Ba broderia, ba materialul, nimic nu îmi convenea, sau dacă îmi plăcea era prea mare. Însă mama mi-a făcut o surpriză și mi-a cumpărat ea una, pe care o ador.6 Ia este extrem de feminină și merge perfect în combinație cu fuste midi sau de ce nu chiar scurte, însă de data asta am ales o ținută cu blugi boyfriend, mi se pare că îi dă un aer aparte. 7 M-am bucurat rău de razele soarelui, era chiar cald spre surprinderea mea:D.8 Un outfit frumos implică întotdeuna și un zâmbet!9 11 Am purtat blugi Zara, bocanci StoneCreek, ie cadou, inele H&M, ceas Timex, geantă Parfois, jacheta H&M.

Love,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

