Out for a walk

Hello ladies!

Am reușit într-un final fericit să fac niște poze, după câteva zile de stat cu pastilele lângă mine! Dacă tot mi-a mai trecut răceala, am și plecat la o plimbare relaxantă așa pe seară!

Lăsând la o parte gripa și tot ce ține de ea, hai să vorbim puțin de ce ne interesează de fapt! Revenind, deci, la ținute…Am căutat destul de mult o pereche de ghete cu toc gros care să fie cât de cât comode. Le-am găsit la Stradivarius! Pe cât ar părea de comode, niciodată nu vor fi ca tenișii sau bocancii, însă sunt mult mai feminine și oferă o ținută aparte.

1 Pentru că zilele au devenit mai călduroase și e ultimul an de facultate încerc să ies cât mai des, să mă bucur de timpul liber pe care ni-l oferă începutul de an universitar.2 3 4 Ador hainele largi, mai ales dacă port tocuri și de aceea am ales un astfel de outfit pentru seara aceasta.5 Sper să vă placă această ținută!6 7 9Am purtat sacou, top, jeans Zara, ghete Stradivarius, lanț, inele H&M, brățară Târg Vintage, ceas Swatch, geantă Parfois.

Să aveți săptămână frumoasă și cât mai multe outfituri chic!

Kisses,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

