Black stiletto

Hello ladies!

Toți simțim nevoia de o schimbare la un moment dat! Cel mai ușor e să ne schimbăm lungimea părului, să încercăm o nouă tunsoare sau de ce nu o nouă culoare?! Când vine vorba de părul meu, nu sunt dornică de schimbări foarte mari. Momentan îmi place așa lung și cât mai natural.

Însă ca toată lumea, a trebuit să schimb și eu ceva! Am fost azi la Kameea Concept și mi-am făcut niște șuvițe groase puțin mai deschise decât culoarea mea naturală. Sper să vă placă, însă mai multe despre acest lucru într-un post viitor!

IMG_8115 IMG_8117 Acum puțin timp zărisem în Koton niște stiletto foarte frumoși nude și negri, însă până m-am gândit dacă să îi cumpăr sau nu, au mai rămas doar cei negri, pe care i-am achiziționat imediat. Am ales să îi port astăzi cu o pereche de pantaloni de piele și un sweatshirt. Mi-a plăcut foarte mult cum arată combinația dintre eleganța pantofilor și stilul sport al hanoracului. Sper să vă placă și vouă!IMG_8118 IMG_8122 IMG_8124 IMG_8125 IMG_8128 IMG_8130 IMG_8133 IMG_8135 IMG_8136 IMG_8137Am purtat sweatshirt Zara, pantaloni H&M, stiletto Koton, geantă, colier, brățară Parfois, inel H&M, ceas Timex.

Kisses,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

