V for Vintage

Hello my ladies!

Am profitat de vremea superbă de afară și am făcut câteva poze! Chiar dacă nu e considerată perfectă pentru plimbări prin parc, trebuie să recunosc că am o pasiune aparte pentru perioada aceea dinaintea ploii, când bate vântul și totul e agitat, iar dacă la asta se mai adaugă și un peisaj tomnatic, e mai mult decât mi-aș dori! Așa că am ieșit puțin, pentru câteva fotografii!

Outfitul, unul vintage… ador tot ceea ce înseamnă vintage. Geaca am cumpărat-o de curând de la Gina! E o tipă super cool, cu un zâmbet superb și o atitudine ce mie, una, mi-a exprimat energie! Are și ea blog de fashion, cu ținute chic, de unde puteți achiziționa haine frumoase. O găsiți aici. Thank you, Gina!:*

Revenind la vintage! Așa am vrut să fie și ținuta purtată ieri! Sper că vă place.

IMG_8167 IMG_8168 The jeans… i-am căutat ceva timp, prin Sh-uri, prin magazine, voiam vintage, cu talie înaltă, greu de găsit! Am reușit până la urmă, au avut nevoie și de câteva îmbunătățiri, (stăteau ca pe gard:))), dar acum vin chiar bine. Îmi amintesc de Friends, mai exact de Rachel ( Jennifer Aniston), purta astfel de blugi. Au făcut parte din prima ținută postată pe acest blog, ce vremuri! IMG_8172 IMG_8175 IMG_8182Ghetele oferă outfitului un aer mai dur, rock, cum spuneam într-un post anterior, însă ia și pălăria îndulcesc ținuta!
IMG_8183 IMG_8186 IMG_8188 IMG_8195 IMG_8200 IMG_8204 IMG_8205 IMG_8211 Fără prea multe accesorii de data aceasta, doar geanta, la fel de vintage ca restul ținutei!IMG_8212Am purtat ia (thank you mom), geanta, jeans vintage- SH, geacă aici (thank you Gina Vadana), ghete Stradivarius, pălărie H&M

Love,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

