Jumpsuit for a good feeling

Salopetă, trench, bocanci și ochelari de soare… ingredientele perfecte pentru o plimbare de sâmbată dimineața. M-a trezit mirosul de cafea, apoi am plecat frumușel la o plimbare pentru ca era o vreme superbă. Am profitat de timpul frumos pentru a face niște fotografii.

Ador zilele în care nu am nimic de făcut și pot profita de ele cum vreau, așa a fost acest sfârșit de săptămână. Am ales o ținută simplă, confortabilă, iar culorile ce au predominat au fost negru și crem.

IMG_8222 IMG_8225 IMG_8229 Această salopeta este Topshop, are un material fluid și se așează foarte bine. Am luat-o la un preț de nimic, să zic așa. Am intrat într-un magazin de undeva de pe Elisabeta, înspre parcul Cișmigiu, de la Universitate și am găsit această salopetă Topshop și o fustă Asos. Prețul extraordinar de mic, calitatea foarte bună și încă le-am găsit și pe site-urile de mai sus, la un preț de câteva ori mai mare. Dacă am căuta, am găsi lucruri frumoase și ieftine, răbdare ne trebuie.IMG_8231 IMG_8239 IMG_8241 Pentru acest outfit am ales animal printul, un colier auriu și un inel cu piatră verde, pentru că îmi place să adaug un strop de culoare la orice. IMG_8244 IMG_8245Am purtat trench Stradivarius, salopetă Topshop, geantă, ochelari Zara, colier Parfois, inel H&M, ceas Timex, bocanci StoneCreek


Lasă un răspuns

