Fuchsia style

Hello ladies!

După cum bine știți ador tot ceea ce înseamnă Asos. Au tot felul de haine, toate stilurile, diferite croieli și o multitudine de culori. Nu există dată, în care să mă uit pe acest site, fără să mă îndrăgostesc de câte ceva.

Am dat de curând o comandă și mi-am luat niște lucruri frumoase, pe care le veți vedea în articolele următoare, sper în ținute care să vă placă.

Pentru o ieșire la cafea am ales un outfit lejer, o pereche de pantaloni largi, ce au o culoare destul de boom, fuchsia, o croială manly, care combinate, formează un tot în care m-am simțit foarte bine. Am vrut să scot acești pantaloni în evidență și de aceea i-am asortat cu un pulover fluffy, negru și ghetele pe care le ador, de la Stradivarius.

IMG_8247 IMG_8248 IMG_8251 IMG_8252 IMG_8254 IMG_8255 Ca accesorii am ales un colier auriu, cu o piatră la fel de fuchsia ca pantalonii și un inel funny, de la Hippie Hippie Shake, pe care îl observați mai bine aici.IMG_8258 IMG_8260 IMG_8261 IMG_8263 IMG_8264 IMG_8266Am purtat pulover H&M, pantaloni, colier Asos, ghete Stradivarius, inel Hippie Hippie Shake, ceas Timex, geantă Parfois.

Love,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

