Colours of autumn

Hello ladies!

IMG_8275Destul de ocupată în ultima perioadă, de aceea am și lipsit de pe blog. Dar chiar dacă nu fac poze pentru a le posta aici, îmi duc pasiunea mai departe, în fiecare zi.

Astăzi am avut parte de o zi excelentă, am început-o încă de dimineață în acest spirit și a continuat așa. În București e atât de cald și frumos, încât a trebuit să fac niște fotografii, pe care să le împart cu voi.
IMG_8276 Ne-am plimbat să căutăm noi locuri pentru a face poze și am găsit acest zid învelit de frunze, frumos colorate, undeva între Universitate și Romană. M-am îndrăgostit de acel loc!IMG_8278 IMG_8281 IMG_8283 Am ales un outfit lejer! Am purtat blugi boyfriend în combinație cu un pulover ce are o textură fină și cu ghetele mele preferate. Părul puțin tapat, prins într-o coadă, cât mai simplu.IMG_8285 IMG_8286 IMG_8287 IMG_8292  „Accesoriile fac ținuta” așa se zice! Asta cred și eu, de aceea le port în majoritatea outfiturilor. În cazul de față am mers pe argintiu. Ador acești ochelari Asos și mi se pare că merg de minune în filmul ținutei, la care am adăugat puțină culoare prin rujul mov.IMG_8293IMG_8295 IMG_8298 IMG_8301 IMG_8302 IMG_8304 IMG_8272 IMG_8269 IMG_8271Am purtat pulover, ochelari de soare, geantă Asos, jeans Zara, ghete Stradivarius, colier Accessorize, brățară albastră Parfois, brățări H&M, ceas Swatch.

Kisses,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

