Vintage love

Hello readers!

Weekendul a fost unul destul de încărcat. Am ieșit cu prietenii vineri la dans, iar sâmbătă a fost balul facultății. Un bal foarte bine organizat, pus la punct, o locație frumoasă – House of Parties, Piața Presei Libere și o formație pe măsură, Vama. Am cântat melodiile vechi, dar și cele noi, l-am privit pe Tudor Chirilă și ne-am bucurat de ultimul bal din perioada facultății. Voi posta câteva fotografii cu ținuta și machiajul în curând.

Duminică ne-am plimbat cu Ollie în parc și pentru că voiam de mult să port un outfit vintage, aceasta a fost ocazia perfectă.

IMG_8376 IMG_8378 Am ales o pereche de cercei vintage, masivi, însă foarte cool și extrem de potriviți pentru această ținută.IMG_8379 IMG_8380 Pentru că e iarnă deja, trebuie să avem grija de noi, așa că pălăriile nu trebuie să lipsească.IMG_8384 IMG_8386 IMG_8388 IMG_8389 IMG_8390 IMG_8392 Această bluză a devenit una dintre preferatele mele. Este Zara, are un material fin și ce îmi place cel mai mult este că e scurtă și pe gât.IMG_8393 IMG_8394 Sper să vă placă acest outfit!IMG_8397

Am purtat bluză Zara, jeans vintage, botine StoneCreek, palton Lashez, pălărie Bershka, cercei, inele H&M, geantă Parfois.

Kisses,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!

 


Lasă un răspuns

