Make-up post

Hello readers!

Aseară am fost la o petrecere Belle Epoque la teatrul Godot, unde dress cod-ul impunea măști. Interesant fu! Pregătirele au fost pe fugă, însă am găsit puțin timp și de niște poze pentru a surprinde machiajul.

IMG_8403 IMG_8404Am ales un machiaj extrem de simplu, accentul fiind pe buze. Ombre, ombre și iar ombre. Puțin creion negru și rujul roșu Sephora Lip Stain și am reușit să fac ceva mai interesant decât clasicele buze roșii.
IMG_8405 IMG_8406 IMG_8408IMG_8409 IMG_8413 IMG_8415 Rochia Zara, simplă, neagră, însă cu accente sexy. Am purtat-o pe aceasta pentru a scoate în evidență mai mult masca.photo (21)IMG_8416

Kisses,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

