Bright colors

Hello readers!

Se pare că frigul a venit, așa că hainele groase sunt la ordinea zilei. Am momente în care port culori închise, nu am chef să mă complic și aleg negrul, însă uneori simt nevoia de culori vibrante, care să taie puțin din întunecimea zilelor de iarnă. Asta surprinde și acestă ținută.

La machiaj am mers pe aceeași linie. Am ales un ruj mov, o culoare puternică, iar la ochi, un dermatograf alb, care oferă extrem de multă luminozitate.
IMG_8424 IMG_8426 IMG_8428 Am purtat din nou ia de la mama, pe care am combinat-o cu o pereche de pantaloni fuchsia. Pălăria și jacheta pufoasă mi-au ținut de cald.IMG_8433 IMG_8434 IMG_8438 IMG_8440 IMG_8451 Sper că vă place acest outfit!IMG_8453

Am purtat ie (cadou), pantaloni Asos, jachetă H&M, pălărie Bershka, eșarfă vintage, geantă Parfois, ghete StoneCreek, inele H&M, ceas Swatch.

Kisses,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

