And the winner is…

Hello my lovely readers!

 2 ianuarie, ziua în care trebuia să aibă loc extragerea pentru primul meu giveaway! Am zis să las un pic la o parte random.org și să fac ceva cu mâna mea.  Împreună cu Raluca am scris pe niște bilețele numele voastre, cei care v-ați înscris, le-am pus într-un bol și l-am extras pe cel norocos. Raluca a imortalizat momentul pentu a-l putea posta aici, pentru voi. A venit momentul, deci, să aflăm cine este câștigătorul lip stain-ului de la Sephora.

IMG_8746 IMG_8751 IMG_8754 IMG_8755 Amestecăm, amestecăm, amestecăm 😀 IMG_8757 IMG_8759 IMG_8760 Pam pam pam… IMG_8761 IMG_8762 IMG_8763The winner is MĂDĂLINA NICORICI! Felicitări Mădălina dragă, sper să îl folosești în make-up-uri cât mai creative. Te rog să îmi lași un mail cu adresa ta pe emailul pus pe blog la descriere sau printr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului. IMG_8765Iar pe voi, cele mai puțin norocoase de data asta, vă aștept cu drag să vă înscrieți în următoarele giveaway-uri, noroc este cu duiumul și știu că veți fi următoarele extrase. So stay tuned: follow, like and share!

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “And the winner is…

Lasă un răspuns

