Lovely trousers

Hello readers!

IMG_8905 Ieri am ales un pulover supradimensionat. Ador puloverele largi, lungi și groase, care îți permit să porți doar o jachetă subțire deasupra! Am combinat acest pulover  cu o pereche de pantaloni de pe Asos. Tocmai pentru că pantalonii ies în evidență, nu am vrut să încarc outfitul și în rest am folosit doar elemente simple.IMG_8923 IMG_8925 IMG_8927 IMG_8931 IMG_8932 Sper să vă placă! IMG_8945Am purtat pulover, inel H&M, pantaloni Asos, ghete Stradivarius, jachetă magazin Sorste Focșani, ceas Timex, geantă Parfois.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Lovely trousers

  1. Loredana, iti urmaresc blogul intens si esti o adevarata sursa de inspiratie. Poate pe viitor o sa construiesti si pentru baieti niste outfit-uri, ti-as fi foarte recunoscator. Bafta!

    1. Multumesc frumos! Ma bucur mult sa aud asta! Chiar ma gandeam sa fac o categorie pentru baieti, sper sa reusesc cat mai curand. O seara frumoasa sa ai!

Lasă un răspuns

