Sneakers in fashion- trend alert

Hello readers!

De mult timp am observat cum sneakersii și-au făcut loc printre ale modei. Recunosc că ador lejeritatea și sentimentul acela de comod, chiar dacă, da știu, stilleto sunt preferații noștri. Cum nu îmi place să mă complic cu tocuri amețitoare de 15 cm, am început să ador stilul acesta sporty chic. Un costum elegant cu o pereche de adidași vișinii, visul meu! Abia aștept să vină primăvara să pot purta astfel de încălțări!

Vă las câteva fotografii care mă inspiră și care reprezintă ceea ce înseamnă stil pentru mine!

1 2 3 4 Feminin, eleganță și confort! Perfect look!5 6 7 8 9 10 Love, love, love this sneakers!11

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

