Red, grey and navy

Hello readers!

În perioada aceasta găsim lucruri extrem de frumoase la reducere în majoritatea magazinelor! Cel mai important e să nu risipim banii pe multe bluzițe pe care le purtăm o singură dată și apoi le uităm în dulap. Cred că puloverele și jachetele din stofă sunt o investiție bună! Astăzi v-am pregătit un outfit în care predomină haine de la Zara.

IMG_8963 Ador combinația aceasta de culori și puloverul larg, gros și pe gât! O minunăție pentru zilele geroase. Am ales pantalonii roșii deoarece scot ținuta din acel normal plictisitor! Mie îmi place acest outfit, sper însă să vă placă și vouă!IMG_8971 IMG_8973 Pentru că tot vorbeam cu voi de sneakers, cred că ar fi mers perfect o pereche în această ținută. Așa albaștri, în aceeași nuanță ca a paltonului! Dădeau un aer aparte, pe care am început să-l îndrăgesc din ce în ce mai mult în ultimul timp. Din păcate afară ploua și nu îmi permiteam să port astfel de încălțări. Dar nu vine ea primăvara?IMG_8974 IMG_8975 IMG_8976 Vă pup cu drag și vă mulțumesc pentru mesajele și comentariile pozitive! IMG_8986Am purtat palton, pulover, pantaloni Zara, ghete, geantă Stradivarius, brățări Parfois, ceas Fossil.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

