Wet look shirt

Hello readers!

IMG_9051 IMG_9053 IMG_9055

IMG_9058

O vreme așa frumoasă afară, mai mare dragul să ieși din casă! Am ales așadar pentru o plimbare, cămașa aceasta, wet look, pe care am văzut-o acum ceva timp pe Asos. Țin minte că mi s-a părut extrem de interesantă așa că am comandat-o. Am decis să o port cu o pereche de jeans boyfriend, pentru un look casual.

Mie îmi place combinația aceasta, sper să vă placă și vouă!

IMG_9073 IMG_9083 Am purtat jeans, palton Zara, cămașă Asos, ghete Stradivarius, geantă Parfois, brățări, inele H&M, ceas Fossil, ochelari Ray ban

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

