Lovely shoes

Hello readers!

IMG_9282 IMG_9284 IMG_9286 Ieri am purtat unii dintre pantofii mei preferați! I-am achiziționat gândindu-mă la primăvară, la outfituri lejere. Cum frigul încă își face de cap, iar eu nu mai aveam răbdare și voiam să port această pereche de încălțări, am ales să îi includ într-o ținută călduroasă, bazată pe nuanțe de albastru, bleu, alb, la care am adăugat argintiul și puțin roșu.IMG_9287 IMG_9290 IMG_9292 IMG_9293 IMG_9296 IMG_9298Eu sunt încântată de ceea ce a ieșit și abia aștept să port acești pantofi într-o ținută all grey.
IMG_9303 IMG_9306 IMG_9307 IMG_9308 IMG_9310 IMG_9312Am purtat palton, jeans, pantofi Zara, cămașă Koton, fular,inele H&M, geantă Parfois, ceas Fossil, brățară Pandora.


2 gânduri despre “Lovely shoes

Lasă un răspuns

