Casual outfit

Hello readers!

IMG_9318 IMG_9319 IMG_9323 IMG_9324 IMG_9325 IMG_9326 IMG_9327 Weekendul trecut m-a vizitat Simona, verișoara mea. Ne-am plimbat mult pe străzile din București și am avut nevoie de ținute lejere. Aceasta este una dintre ele, tenișii au fost perfecți pentru mersul pe jos. Am ales să combin paltonul cu teniși, v-am mai zis că am o atracție specială pentru acest tip de outfit. Mie îmi place ce a ieșit, sper să vă placă și vouă!IMG_9331 IMG_9333 IMG_9339 IMG_9340 IMG_9342 IMG_9344 IMG_9348Am purtat palton, pulover H&M, jeans Zara, teniși Converse, geantă Parfois, lanțuri Bershka și H&M, ceas Fossil.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

