Effortless chic

Hello readers!

IMG_9416 IMG_9422Am purtat ieri un outfit Zara! Ori de câte ori intru în Zara, găsesc ceva care să mă inspire și care să se potrivească perfect cu ceea ce am în garderobă. Așa s-a întâmplat și cu acești pantaloni gri, extrem de confortabili, cu talie înaltă. Când i-am cumpărat îi vedeam în combinație cu teniși sau mocasini și cu pulovere largi, outfituri perfecte pentru primăvară. Cum însă nu ne permitem să ne îmbrăcăm atât de subțire, cel puțin în București, am ales să îi port cu o cămașă largă, cu ghete și cu un palton.
IMG_9436 IMG_9440 IMG_9442 IMG_9443 Îmi place foarte mult această ținută, blue and grey-good choice! Sper să vă placă și vouă! P.S. Chiar dacă am călcat cămașa, tot creponată am scos-o de sub palton:)) IMG_9447Am purtat palton, cămașă, pantaloni Zara, ghete Stradivarius, geantă Parfois, brățară,lanț H&M, ceas Fossil, eșarfă vintage.

Love,

Lori

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Effortless chic

Lasă un răspuns

