Spring outfit

Hello readers!

IMG_9521 IMG_9524 IMG_9525 IMG_9527 IMG_9528 IMG_9532 IMG_9535 IMG_9538 IMG_9542 IMG_9547 IMG_9551 IMG_9552Ieri, zi frumoasă de primăvară, am mers în căutare de lucruri noi pentru alte și alte ținute. Înainte de goana prin magazine ne-am oprit la un McFlurry și la câteva fotografii. Am ales o ținută lejeră, casual, perfectă pentru mult mers și agitație. În ultima perioadă nu prea pot să mă dezlipesc de acești minunați pantofi de la Zara. Sunt versatili și comozi, iar culoarea îi scoate din conturul normalului. I-am combinat cu blugi, o cămașă din mătase și un pulover care să îmi țină de cald.
IMG_9556 IMG_9558 IMG_9561 IMG_9562 IMG_9563 IMG_9565 Sper să vă placă acest outfit!IMG_9567Am purtat pantofi, pulover Zara, cămașă Mango, jeans Topshop, brățară, geantă Parfois, brățară Pandora, ceas Timex, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Spring outfit

    1. Merci, Ruxandra! Adevărul e că și eu sunt înnebunită după ei, sunt așa confortabili. Îmi pare rău că nu ai găsit mărimea ta, dar sunt sigură că vei găsi alte modele interesante la Zara. Te pup

Lasă un răspuns

