Ripped jeans and stripes

Hello readers!

IMG_9575 IMG_9579 Dacă îmi menționa cineva acum ceva timp de blugi rupți, spuneam cu siguranță că nu îmi plac. Recunosc că mergeam mai mult pe partea simplă a hainelor, pe linia clasică, însă de o perioadă încoace am început să fiu fană a acestor jeans. Sunt așa ușor de purtat, lejeri și îi poți combina în diferite moduri. Această pereche este Ralph Lauren și am găsit-o la outletul de care v-am tot povestit. O combinație simplă, cu o bluză în dungi și jacheta mea fluffy.
Sper că vă place acest outfit!IMG_9596 IMG_9598

Am purtat jachetă, bluză, inele: H&M, geantă, pantofi: Zara, brățară Pandora, brățară vintage, ceas Fossil, ochelari Ray Ban

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Ripped jeans and stripes

Lasă un răspuns

