Beautiful coat

Hello readers!

IMG_9672 IMG_9674
IMG_9677

Ieri am ales o ținută mai elegantă, stiletto și acest minunat palton Aerial. Mi-era doar de culoare în outfiturile mele și de asta am mers pe galben muștar, verdele clutch-ului și vișiniul pantofilor. E adorabilă această haină, poate fi integrată foarte ușor și în ținutele elegante și în cele lejere, de zi. Îmi place lungimea, culoarea, materialul și faptul că poate transforma outfitul într-unul chic! Fără doar și poate, e perfectă!
IMG_9679 IMG_9682 IMG_9683 Sper să vă placă acest outfit! IMG_9685 Am purtat palton Aerial , tricou H&M, jeans Ralph Lauren, pantofi All Shoes, clutch Zara, ceas Fossil, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


3 gânduri despre “Beautiful coat

Lasă un răspuns

