Green espadrilles

Hello readers!IMG_9696 IMG_9703 IMG_9709 IMG_9723
IMG_9733 IMG_9738 Am lipsit puțin de pe blog, însă sper să revin în forță, cu cât mai multe posturi. Ce să fac dacă e un an mai greu și pe lângă asta, „fotografii” mei sunt și ei destul de ocupați? Revenind însă la ceea ce ne interesează, ținutele! Am găsit această pereche de espadrile la Zara și nu am rezistat să nu o cumpăr. Îmi place verdele crud și cum acesta este combinat cu fuchsia, însă și faptul că sunt extrem de comozi. Aveam un total alt outfit în minte când i-am achiziționat, însă cum vremea își cam face de cap și ne surprinde cu vântul răcoros, am decis să îi port în acest mod. Am ales nuanțe deschise: alb, crem și materiale fluide, tocmai pentru ca accentul să fie pus pe espadrile.IMG_9739 IMG_9740 IMG_9742Am purtat trench Promod, pulover, inele H&M, pantaloni, espadrile Zara, geantă Parfois, ceas Fossil, brățară Pandora, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

