New love-sneakers Nike

Hello readers! IMG_9753 IMG_9757 IMG_9760 Ieri zi cu soare,  însă și destul de ocupată! Tocmai de aceea am ales un outfit lejer. Am decis să fac niște poze pentru a vă prezenta aceste minunații, sneakersii Nike. M-am gândit la tot felul de outfituri în care să îi includ, însă azi am ales ceva simplu, o ținută pentru școală. I-aș vedea într-o ținută all black sau chiar una all white, cu fuste și jeans boyfriend. IMG_9766 IMG_9775Am purtat cămașă Zara, pantaloni, lanțuri H&M, sneakers Nike, geantă Parfois, sacou Sorste, ceas Fossil, ochelari Ray Ban, brățară Pandora.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

