Blue and yellow

Hello readers!IMG_9796 IMG_9800 IMG_9802 Am o pasiune aparte pentru blugii vintage și am găsit această pereche la Bershka. Am hotărât să îi port cu sneakersii Nike și astfel să merg pe nuanțe de albastru/ mov, la care am adăugat galbenul paltonului Aerial. Nu m-aș mai dezlipi de acest palton! L-am purtat acum ceva timp într-o ținută mai elegantă, cu stiletto, însă azi am adoptat stilul sporty chic. Sper să vă placă ce am ales, eu sunt extrem de încântată de combinația de culori, însă și de cât de bine arată împreună sneakerșii cu paltonul.
IMG_9804 IMG_9807 IMG_9809 IMG_9810 IMG_9813 IMG_9814 IMG_9820 Vă pup cu drag și vă doresc o săptămână perfectă! IMG_9839 Am purtat tricou,geantă,colier Zara, jeans Bershka, sneakers Nike, palton Aerial, ceas Timex, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


4 gânduri despre “Blue and yellow

Lasă un răspuns

