Comfy but chic

IMG_9851 IMG_9857 IMG_9858 IMG_9868 Ieri am găsit puțin timp pentru o plimbare! E o perioadă destul de grea, în care petrec mult timp la laptop, însă scriind pentru nenumăratele proiecte sau pentru licență! Abia aștept să revin la partea plăcută a uitatului prin multele bloguri de fashion și nu numai, a ceaiului rece de la Verona și a vremii de început de vară! Am ales haine largi și o pereche de sneakers, ingredientele perfecte pentru mult mers și o stare de bine. Aș purta nonstop aceste încălțări, de aceea le-am inclus și în ținuta de față. O ținută relativ simplă, însă care are ca punct de reper pe lângă lejeritate și combinația dintre cerceii eleganți și încălțările sport. Am încercat să duc ținuta spre sfera sporty chic-ului, stil pe care l-am abordat destul de des în ultima perioada. Am ales un pulover pe gât, o cămașă din mătase- care păstrează eleganța și o pereche de blugi boyfriend. Sper să vă placă!
IMG_9884 IMG_9895 IMG_9898 IMG_9904 IMG_9909Am purtat pulover, geantă, inel Zara, cămașă H&M, jeans Ralph Lauren, sneakers Nike, cercei Parfois, ceas Fossil, ochelari Ray Ban

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


4 gânduri despre “Comfy but chic

    1. Multumesc, Alexa! E un stil care arata foarte bine si cu care te poti juca usor, purtand diverse combinatii. Te pup si nu uita de un share si un like daca iti place! ❤

Lasă un răspuns

