Black turban- always a good choice

Hello readers!

IMG_0040Sper că ați avut un Paște frumos și plin de râsete! Eu nu am apucat să fac poze pentru voi în această vacanță deoarece am stat nonstop cu ai mei, am râs, ne-am dat în leagăn, am băut vin natural de la bunica și am petrecut un timp frumos împreună. Asta mi-am și propus și a ieșit totul mai bine decât mă așteptam! E frumos să îți vezi familia alături, să poți să te bucuri de ei! Însă revenind la outfituri, chiar dacă nu am postat de ceva vreme, acum am multă energie și sper să demonstrez asta și pe blog. Ieri m-am întâlnit cu Andreea, pe care nu am văzut-o în vacanță deloc și bineînțeles că nu a scăpat fără să îmi facă câteva fotografii. Ținuta aceasta mi-a apărut ca un flash în minte și am zis să încerc să văd cum arată. Mi-a plăcut mult combinația, era perfectă pentru norii pe care îi văzuserăm afară. Am mers tot pe un stil lejer, cu care v-am obișnuit în ultima perioadă. Am îmbinat nuanțe de negru, gri și argintiu, însă am adăugat și albastrul. Ploaia nu m-a făcut să optez pentru o umbrelă, ci pentru turbanul meu de pe Asos, care dă un aer chic outfitului.
IMG_0043



IMG_0049

IMG_0050 Sper să vă placă!

Am purtat top, cămașă jeans, jachetă H&M, pantaloni, pantofi, colier Zara, turban Asos, geantă Tonka, ceas Fossil.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

