Shades of green

Hello my beauties!IMG_0056 IMG_0062 IMG_0067 IMG_0068 IMG_0069 IMG_0070Am ales nuanțe de verde pentru ținuta de ieri. În ultima perioadă mă inspira ținutele simple, în care să mă simt bine și de aceea am ales pentru acest outfit o pereche de jeans albi Levi’s. Sunt genul boyfriend, însă datorită faptului că îmi sunt mari. Să recunosc, i-am găsit în dulapul surorii mele și chiar îmi doream o pereche de jeans albi, mai largi, așa că au picat la țanc, mai ales că Ramona voia să scape de ei. I-am adaptat stilului meu și i-am inclus în ținuta de față. Mie îmi place ce a ieșit, sper însă să vă placă și vouă!
IMG_0072 IMG_0073 IMG_0074 IMG_0075 IMG_0076 Am purtat espadrile, pulover, colier Zara, cămașă Bershka, jeans Levi’s, geantă Tonka, ochelari Ray Ban, ceas Fossil.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

