Black and white


IMG_0153 IMG_0155 IMG_0156

Foarte casual pentru weekend! Da, în perioada asta extrem de agitată, când nu ai timp pentru tine, când stresul atinge cote înalte, prefer atunci când ies să mă îmbrac cât mai confortabil și să mă bucur de paleta largă pe care ne-o oferă moda. Așa am făcut și ieri, am ieșit puțin cu Raluca, pe care nu o văzusem de mult și am purtat o ținută simplă, am ales nonculorile alb/negru. Ador combinația dintre topul negru, cu dantelă, elegant și parka ce dă un aer mai sport outfitului. Am început să port jeans albi, pe care nu-i suportam acum ceva vreme, dar ce să facem, lucrurile se schimbă, noi ne schimbăm, de ce nu s-ar întâmpla același lucru și cu plăcerile în materie de modă?IMG_0159

IMG_0189
Sper să vă placă!IMG_0198Am purtat parka Pimkie, top Stradivarius , jeans Levi’s, pantofi, inel, brățari Zara, geantă Tonka, inele aurii H&M, ceas Timex.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Black and white

Lasă un răspuns

