Baby blue

Hello lovely readers!

IMG_0312 IMG_0313Printre mers la examene, scris pentru licență, învățat și multă agitație pentru bal, astăzi am prins puțin timp și am avut noroc că a fost și Andreea lângă mine, astfel am putut face câteva poze pentru voi. Am purtat un outfit lejer, cum v-am obișnuit! E o ținută de vară, cu haine din materiale fluide, culori cât mai deschise și puțin negru!
IMG_0316
Tenișii, o pereche de jeans albi și o cămașă boyfriend sunt, în acest moment, piesele vestimentare pe care le-aș purta nonstop. De ce? Simplu! Pentru că arată foarte bine, sunt confortabile și pot fi introduse în tot felul de ținute. Moda ne permite nenumărate combinații și imaginația la fel. 
IMG_0322 IMG_0323

Ador momentele amuzante din timpul „ședințelor foto”, să le numesc așa!

Acesta e unul dintre ele, cred că încercam să fac echilibristică!(haha)


IMG_0328
IMG_0331 IMG_0332
Am purtat cămașă, jeans, brățări, lanț Zara, top H&M, teniși Converse, ceas Fossil, ochelari RayBan, geantă Tonka.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

