White, black and silver

Hello readers! IMG_0472 IMG_0475 IMG_0476 IMG_0477 Am scăpat de examene și de stres pentru o perioadă relativ scurtă deoarece urmează admiterea la master! Așadar mă bucur enorm că acum pot să pun accent pe articole, ținute, vizionarea altor bloguri, lucruri care mă relaxează. Ieri am purtat un outfit simplu, alcătuit dintr-o cămașă albă, clasică, de la hm men, pe care am combinat-o cu o pereche de jeans largi și pantofii argintii de la Zara. Sunt fan al cămășilor largi și al modului în care acestea pot fi purtate cu lenjerii fine, din dantelă. IMG_0479 IMG_0480 IMG_0481 IMG_0482 IMG_0484 IMG_0485 IMG_0488 IMG_0489 IMG_0492 IMG_0493Am purtat cămașă H&M, jeans Ralph Lauren-outlet, pantofi, brățară Zara, ceas Fossil, ochelari Asos, geantă Tonka.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

