Light pink and red

Hello readers!
IMG_0497 IMG_0499 IMG_0501Am fost de curând la o sesiune de shopping și mi-am luat câteva piese basic, printre care și această cămașă. Îmi place că e largă, iar când am văzut culoarea, m-am îndrăgostit. Știu că poate fi purtată în diverse outfituri, însă ieri am combinat-o cu o pereche de pantaloni clasici și roșii. Dacă mă întrebați acum un an, doi, nu cred ca eram pro această combinație de culori, roz pal și roșu, însă acum mi se pare perfectă. Sper să vă placă și vouă ținuta și vă rog să îmi spuneți ce părere aveți de o secțiune shop my closet.
IMG_0502



IMG_0525

Love you! ❤

Am purtat cămașă Mango, pantaloni, pantofi Zara, accesorii H&M, Pandora, ceas Fossil, geantă Old Navy.

Cu drag,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Light pink and red

Lasă un răspuns

