Lovely necklace

Hello readers!

IMG_0608
IMG_0611 M-am relaxat câteva zile la mare și acum m-am întors la articolele de pe blog. Pentru postul de astăzi am ales să port o ținută lejeră, de vară. Am ales să combin albul cu negru, o cămașă de bărbați cu un top și o pereche de pantaloni cu talie înaltă. Am adăugat câteva accente aurii, prin espadrilele și accesoriile purtate. Că tot vorbim de accesorii, părinții mei m-au vizitat de curând și au venit cu o mare surpriză. Îmi doream de mult, cred că de câțiva ani buni, de când eram fan Sex and The city, un lanț cu numele meu, știți voi, cum avea Carrie, iar ai mei dragi părinți mi l-au adus într-o zi de joi. ❤IMG_0612
IMG_0619


IMG_0630
Am purtat ținută, inele H&M, geantă Meli Melo, lanț cub Mango, espadrile Parfois, ceas Fossil, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

